Blogg listad på Bloggtoppen.se

Work


Skitbra dag. Trots ett par fjuttiga timmars sömn var jag pigg och förväntansfull inför jobbdagen, med all rätt. Var inte ens nervös, bara lite pirrig. Tog bussen ut till Elin i Torshälla och hon skjutsade mig så jag skulle komma rätt, och vi tog även en snabb tur förbi de andra förskolorna. Hur jag nu ska komma ihåg allt?  Det är tur att jag har min svartvita karta...fast den fattar jag ingenting av.

Jobbade iallafall i en mysig barngrupp på 16 barn tror jag det var idag mellan 07.30-15.00. Blev kidnappad, fastbunden, taffsad på rumpan och lekte. Är som tur var bokad där igen, perfekt, hade lärt mig alla namnen innan lunch också ;-) jag och namn alltså, det fastnar! Imorgon blir de 07.30-16.00. :-)

Nu ska jag springa ner till tvättstugan, håller på att tvättar två maskiner..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0