Blogg listad på Bloggtoppen.se

Underbar dag


Vaknade upp av att frys-nissen plinga på och låste upp lägenheten, var bara att greppa tag i en t-shirt och täcket innan han vandrade in. Jag som trodde han varit här igår, ack så fel jag hade. Började göra mig  i ordning och trampade ner till stan för att möta tjejerna som lunchade på 21an. Hittade presenter till Madde, present till pappa och en kjol och tröja till mig själv. Jag som inte skulle shoppa något till mig själv denna månad, fan vad dålig jag är!

Efter 5 timmars strosande, skrattande och shoppande slog vi oss ner på MC, tryckte i oss lite onyttigheter och vilade våra stackars fötter! Tack för en fin dag tjejer.

Nu ska jag måla naglarna och se fram emot en mysig tv-kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0