Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tjejkväll


Kvällen igår spenderades hemma hos mamma med tjejkväll. Vi kollade på handbollen, åt god mat och kollade på film. Bästa av allt- låg i mammas knä och blev kliad i håret och på ryggen, jag blir aldrig för gammal för att göra det!

Idag gick jag upp halv 10 och gick ut och gick med Noel en stund innan vi gick och lekte av oss i lekparken.
Sen blev det lunch för oss båda. Sen promenerade jag medans han sov middag. Sen busade vi lite till. Nu har pappa kommit och tagit honom, har en förbannad huvudvärk så ska vila lite hade jag tänkt innan jag ska se filmen "a walk to remember" - alla verkar älska den filmen och gråta så det är väll lika bra att förbereda sig med näsdukar.


en gammal men söt bild på oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0