Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunshine


Blev beordrad att blogga så blir ett snabbt inlägg så jag inte missar så mycket av Cougar Town som är superbra.
Jag har väll vänt lite på dygnen nu igen, längtar tills jag börjar jobba snart igen så det blir lite mer rutiner i min vardag. Drömmen vore ju dock att bara jobba tisdagar, onsdagar och torsdagar..hehe, men det kan jag ju glömma ;-)

Idag sov jag såklart länge, gick och la mig vid 03 i natt efter ett mycket bra Cold Case avsnitt..Lite senare blev det lek ute med Noel. Han älskar den nya sandlådan pappa byggt åt honom, så mycket att han även stoppar sanden i munnen, uääkk! Sen åt jag middag hos pappa också. Kycklingfilé, strips, tzatziki och sallad - hur gott som helst. Vilken bra dag att komma över! Senare gav jag Noel ett bad, och han mig med typ..fan vad han plaskar alltså! Busade och gosade, min prins. Sen tog jag hojjen och drog och solade. Vart så varmt att jag höll på att tuppa av =/ Här ska man bli brun!!

Ha en mysig fortsatt kväll, Puss!

A
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0