Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndagsmys


Gårdagen blev som förväntad lyckad. Supergod mat hemma hos pappa - grillat, min favorit! Avstod dock från tzatziki och vitlöksbröd, som är så jävla gott! Pappa tyckte det vore en bra idé att proppa i mig vitlök, så killarna håller sig borta förklarade han. Sen åt vi hemmagjord tårta som också var god, jag som inte gillar tårta!

Sen vid halv 7 mötte jag upp tjejerna för att promenera dom hundra metrarna till Madde. Där blev det firande med presenter, ölspel, gruppbilder och massa sånguppträdanden. Jag var självklart seriösas med en fjärrkontroll som mikrofån. Åkte snålskjuts med Sofie till Harrys och dansade loss, drack lite mer och hade det trevligt med mina fina tjejer.

När krogen stängde stod sötnos utanför och väntade på mig. Snurrade runt lite på torget innan vi knallade hem till mig. Lyssnade på musik och gosade. Sen somnade vi, trötta efter en bra kväll. blev attackerad med både armar och ben och inskuffad i mitt lilla hörn. Inte ens täcke fick jag. Då gick jag och hämtade filt. Efter att ha halkat på tvättpåsen och tjoat till. Ingen reaktion, tänk om jag typ slagit i huvudet och svimmat?!

Efter ett par fjuttiga timmars sömn blev det soffmys med täcke och Scrubs. Garvade gärnet. "tänk alltså att vakna upp med någon som inte alls ser ut som dagen innan" Då tänkte jag för mig själv vad fan han har för syn på bakfyllan. Kollade mig själv i spegeln, utsuddat smink och ett hår som ser ut som ett fågelbo. Inte riktigt så jag såg ut igår?! "Du ser ut som en typisk festivalmänniska!" Jag vet inte riktigt vart den idéen kom ifrån. Min stil för övrigt eller mitt sunkiga morgonfejs?!

Klia på ryggen, kramas och pussar på kinderna..och några värktabletter och massa vatten på det. Sen sa han tack och hej och åkte till sin kompis för en stund sedan.  Nu kan jag fläska ut mig hur mycket jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0