Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sol, snö och regn..


Ja, ni läste rätt. Gubben där uppe spelar oss ett spratt idag. Det snöade i morse har jag hört, trött som jag är så sov jag självklart och missade detta. När jag vaknade var det sol, mycket härligare. Gjorde mig i ordning och drog och mötte Alex och Berra. Blev en liten rundvandring.. Det spelades hög balkan-musik på torget och folk dansade, hur jävla härligt som helst - kände verkligen sommaren och glädjen! Butt- Alex tyckte dock det var sämst och att sån musik är dålig. Sen började det regna lite också.. bara för att liksom.

"Fan, det blåste sand i ögat..nu fick jag säker klamydia där"

Drog hem till mamma och skulle hämta ett par skor, var visst fyra par (säkert fler vi inte hittat än) som jag glömt kvar i flytten. Snackat ikapp om livet lite. Så nu sitter jag här och bloggar, ska dra upp till stationen och möta pappa om ett tag för middag där. Sen blir det myskväll..och städa, fuckfuckfuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0