Blogg listad på Bloggtoppen.se

Påsklunch


Nattsamtal igen..jävla trögfattade killar alltså. Varför har jag bara såna killar som inte fattar i bagaget? Som tänker att om dom tjatar lite till får dom mig tillbaka, eller ta steget längre och till och med friar. Jag har inte tillräckligt starka känslor för att fortsätta med dig, men visst..gifta mig med dig, det kan jag.

Mamma kom och hämtade mig vid lunch idag, osminkad med blöt hår satt jag ute på ett staket och sola :P
Stolt Ida? ;) Åkte hem till henne och käkade påskmat med bror också. Sen åkte vi och solade, första gången på ett år, woho! Är alldeles svettig nu. Ska plocka undan lite och diska innan jag ska börja fixa mig för kvällen :)

Ha en mysig kväll!



Tänk vad mysigt de var att ha båda sina favoritgrabbar hemma hos sig igår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0