Blogg listad på Bloggtoppen.se

Onsdagslyx som blev onsdagsblä


Typiskt, typiskt, typiskt! Innan jag tog min lite för långa powernap kände jag att halsen ömmade lite. Var riktigt trött så blev en tvåtimmars sovstund, vaknade upp stel som en pinne efter att ha böjt mig lite konstigt i sömnen. Började självklart klaga att det var synd om mig (vem ska annars tycka synd om mig liksom?). Började få ont i kroppen, nästäppa..smart när jag glömt mitt nässpray! Finemang. Kunde blivit lite onsdagslyx med massage och öl. Bara massagen skulle gjort susen! Men nixpix. Nu ligger jag här i stället med myskläder, iproppad med värktabletter och täcke. Tur att pappa kom hit och lämnade nässpray, annars hade det blivit kaos i natt!

Hoppas ni mår bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0