Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nattens sysselsättning


Jag tog alla krafter jag hade i eftermiddags och drog röven ur soffan och gjorde en sallad. God som alltid, men med mitt illamående gick det helt enkelt inte. Fint när man ansträngt sig, förbannat irriterande. Kollade på matchen och höll på att somna hela tiden. När slutsignalen gick var det som någon knäppte med fingrana opch jag slocknade. Några timmar senare vaknade jag och hade totalt glömt bort hur matchen gick.

Nu börjar jag piggna till. Jag har tipsat sötnos om sexbloggen http://www.truthtobetold.blogg.se och nu ligger vi vid varsin dator och kommenterar det vi läser, haha! Vi har kommit fram till en vettig sak iallafal "sex och porr är inte samma sak". Tack och lov för alla dödliga människor!

Läste detta också:
" Jag är en tjej på 14 år. När min kille klämmer på mina bröst blir jag alldeles blöt i trosorna . Har jag vatten i lungorna?"

Jag höll på att avlida av skratt. Min sexhumor är grym alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0