Blogg listad på Bloggtoppen.se

När man inte duger längre.


God eftermiddag!
Efter en kväll fylld med bra tv-program blev det sovdags rätt sent i natt. Vid 2 slogs tv:n av och sängen väntade. Gick upp vid strax efter 8, tur att man sover rätt djupt så man inte vaknar av folks tokförsök att väcka mig ruggigt tidigt på morgonen :P Fixade i ordning mig i lugn och ro innan det blev en två timmars runda med Noel, stötte även ihop med farmor som slog sällskap med oss i väntan på pappa. Mötte pappa vid lunch och slog oss ner på 21an med varsin nachotallrik, den bästa! Noel var fruktansvärt trött och det dög inte med mig, nixpix, när han är grinig är det bara pappa som gäller. Varför är det så? Dumma plutt.

Drog hem vid 2 tiden och satte igång och sortera papper så nu är allt i sin ordning. Kollat gamla skolkataloger och tänkt tillbaka och flinat lite. Kollat på sista "Sex and the city" avsnittet och fått massor av tårar i ögonen. Nu blir det Top Model och sen en liten powernap tror jag bestämt. Ibland är livet bra skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0