Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lovedrunk


God valborg. Natten var lång, jag lyssnade på gamla brända CD-skivor med gamla godingar. Westlifes tårframkallande texter. Sen hittade jag en gammal skiva jag fick av en gammal pojkvän med utvalda kärlekslåtar, mina nya sängkläder blev våta. Mina ögon idag är hemska, ögonlocken hänger över ögonen. Ser förjävligt ut. Tur som fasiken att man är duktig på att sminka bort sina fulheter.

Gick upp vid halv 12 efter några timmars sömn. Drog på mig kläder och ett par solbrillor och satte mig på en kokhet buss. Kände hur det sved i ögonen. Jag hoppas för fan att det är pollen, det räcker nu. Övertalade kärringen på kontoret att ta min lönelapp, hon tänkte stänga mitt framför näsan på mig. Fan heller. Gick in på systemet, ville handla upp resten av mina kvarstående pengar för månaden. Men avstod. Köpte det jag brukar, blir bäst så. Lagom liksom.
Träffade gamla vännerna Alex och Danne insåg att jag fortfarande hade leendeförmågan kvar, det var trevlans!
Åkte hem igen. Lockar ett hår som inte vill det jag vill, smuttar på en Bacardi som är alldeles för god.

Hem till Fia och Putte sen. Återkommer imorgon!




I used to be lovedrunk
now im hangover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0