Blogg listad på Bloggtoppen.se

Life is good


Just idag känns alltid lättare, snäppet bättre liksom. Vädret är bättre också, super! Har insett att jag har bra grejer i livet nu (det har jag ju alltid i vänner och familj förstås). Men nu mår jag extra bra!

- Jag har en fantastisk familj. Bara det att mamma åkte och handlade ett par prylar så jag skulle slippa göra mig i ordning idag och kom och lämnade dom direkt, hur fantastiskt är inte det? Mina föräldrar är alltid stolta över mig och älskar mig precis för den jag är.

- Mina vänner är helt underbara, kan alltid vända mig till dom med funderingar och tankar. Vi har alltid förbannat kul och dom förgyller helt klart mina dagar.

- Jag har min plutt som jag älskar så högt och jag har A som gör mig lycklig och också förgyller mina dagar.
Mina fina killar.

- Jag har ett jobb som jag trivs jättebra med, jag får betalt för att göra något jag älskar. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0