Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kärlekstips


Hitta en kille du tycker är söt. Fråga chans på honom..och PANG 10 år senare har han nappat.
Tro mig, det fungerar. Om du har tålamodet såklart!

Ja, det var en släng ironi där. Men det är faktiskt sant. Jag och Carro fick våran dåvarande tränare att fråga chans åt oss på varsin kille i 87-laget som vi hade gått och "kärat" ner oss i. Tyvärr avböjde båda killarna erbjudandet med motiveringen "ni är söta, men för unga, när ni blir äldre kanske". Hur kunde dom ha så rätt? 10 år senare och typ 50 kilo senare så fick jag min nya chans, haha ;-) undrar om han kommer ihåg det?! Kanske ska påminna honom, det blir allt något att skratta åt..jösses alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0