Blogg listad på Bloggtoppen.se

Huvudvärk


Verkar som alla drabbas av den jävla huvudvärken hela tiden, vad är det för fel?
Sov illa i natt, ingenting hjälpte. Somnade när det började ljusna, då drömde jag helt sjuka grejer.
Hoppas huvud-jävla-värken ger med sig snart, har fått 2 ½ vettiga saker gjort idag:
- deklarationen
- disk
- top model..den får räknas som halvan då..

Blir en fortsatt nedbäddad dag med braiga program och handboll, jobb imorgon =) sen tuna park med Elin.

Blev ett tråkigt inlägg (läste gamla inlägg förut och insåg att min blogg bara blir tristare, huh?)
så bjuder på några snabbfrågor (som att de plötsligt skulle underhålla er till max..)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Alex <3
Såg dig gråta: ett par av tjejerna.
Fick dig att gråta: En filmkaraktär
Skällde på dig: Pappa, för min lägenhet var stökig, haha.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Ja, till filmen "a walk to remember".
Kramat någon:  Ja, mamma, pappa, Noel och Alex såklart.
Pussat någon:  Ja, Alex och Noel.
Köpt någonting: Kontantkort och cheeseburgare.
Sjungit:  Yes, natten till lördag när jag väntade på att Alex skulle stappla in.
Saknat någon:  Ja, Alex igen..


Underhållande?
Kommer iallafall ett gammalt "favorit i repris" inlägg senare..håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0