Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hos mami.


Hej igen!
Nu sitter jag hos mamma och lyssnar på Rix Fm. Kom för typ en timme sedan. Bokade först tvättstuga tills imorgon innan jag trampade hit. Väl här snodde jag lite mat och slängde i mig. Passade även på att ta några lyft med hantlarna, man får ju passa på när man är här, och även iklädd träningskläder liksom.

Ska ut med hunden nu innan jag ska trampa iväg och bli lite neger. Lägger upp två (sov!)bilder som togs för rätt länge sen på Noel, men som fastnat kvar i telefonen. Min sladd verkar inte funka i laptopen hemma av någon anledning. Puss!



Tog en powernap i min famn mitt i flyttkaoset i februari.


Här hade det varit en tuff natt så han somnade sittandes på stan, haha!

Blir lite smått frustrerad på mig själv att jag raderat några supergulliga bilder på honom under flytten.
Han dammsög bland annat iklädd endast body, strosade runt med sin stora bil bland kartongerna och dansade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0