Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hemmafru-dag


God tisdag! Igår blev det en bloggfri dag. Sov igen de missade timmarnas sömn från helgen innan det på eftermiddagen var matchdags. Jag, Tobbe, bror och pappa trängde ihop oss i ett hörn, dock precis där studion filmades, haha! Blev iallafall en het och bra match.

Olle kom fram och kramade mig efter matchen, (har varit med i Guif i evigheter och båda jag och mamma har haft honom med i laget när vi varit unga och i damlaget.)

Tobbe: Är inte han typ jugoslav?
Jag: Nej han heter ju Olle
Tobbe: Jaha, men han kunde ju hetat typ Olejk egentligen.

Haha!

Idag kom den snurriga nissen igen som skulle laga min frys. Stackarn, medans jag låg och vakna till i sängen (japp, han kom när jag sov 09:45) så stressade han sönder och skramlade och flåsade som sjutton i mitt kök. Var rädd att stackarn skulle få hjärtattack. Nu är den fixad iallafall och imorgon kommer han igen (3e gången) och kollar så den är okej! Annars är detta min städ-tvätt-och-disk-dag. Har de första två maskinerna igång, har diskar och städat undan det behövligaste.

Grattsi till Anna och Kattis idag!!



Här har vi min vän Kattis, granne i Spanien. Alltid ska hon vara värst, när vi var små skitungar fick hon sin mens före mig. Hon fick tuttar först medans jag var som en planka. Nu när jag går runt med mjukisbyxor och damm i håret blir hon iklädd vackra klänningar, får fina titlar och tävla i diverse skönhettsävlingar..alltid ska hon vara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0