Blogg listad på Bloggtoppen.se

Favorit i repris - FESTMETODEN FÖR TJEJER.

Känns som endel missat denna lista som publicerades för länge sen,
så här kommer listan en gång till:

FESTMETODEN, för tjejer.
1, Håll tuttarna i styr och ge dom värme.
Många festdeltaganade av det kvinnliga könet gillar urringar, och likaså det motsatta. Det finurliga i det hela är att välja lagom mycket, så man blir nyfiken, ine så att man ser hela tvillingparet Tutt och Lisa. Ha lagom, det ska ju väcka intresse för att se vad som döljer där, inte bli nockad av dom på dansgolvet när dom rymt! Right?
2, Less is more, även om de luktar illa. Hur många gånger har man inte kommit in på damrummet när det är fullpackat med tjejer som dränker sig själva i parfym och mumlar om att de blir så varma när de dansar. DET LUKTAR VÄRRE MED SVETT BLANDAT MED 7 OLIKA PARFYMER! Och huvudvärken för resterande i sällskapet är inte långt borta.
3, Välj rätt klackhöjd. Visst inte alldeles enkelt att avstå från dom där toksnygga skorna med aningen för hög klack, men det finns nog inget så osexigt på krogen/festen som en tjej som stapplar sig fram som en höna som letar efter frön.  När man sen fått i sig lite alkohol och börjar slappna av för att man tror de känns bättre med gången, de gör de inte. Nu är du istället en stapplande hösäck som tar sig fram.Jag är förvisso sämst på klackar jag själv, därför ger jag mig aldrig ut på för höga höjder i onödan.
4, Sjung lagom högt. Du står mitt på dansgolvet och en grym låt spelas, vad gör du? Jo du sjunger med , men tänk på hur högt du sjunger med. Bara för att du är alkoholpåverkad och tycker de låter jättebra, behöver det dock inte betyda att folk runt om kring dig håller med dig, och vill hellre höra på den riktiga låten än ditt after dark-liknande sånguppträdande.


Håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-27 @ 13:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 14:58:14
URL: http://imfaccessories.blogg.se/
Postat av: Ida

haha klockrent ! fast jag kan inte säga att jag håller mig till de reglerna även fast jag egentligen skulle ;)

2010-05-04 @ 00:01:55
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0