Blogg listad på Bloggtoppen.se

En mysig helg


Ligger i soffan och tuggar gårdagens popcornskärnor, halvglott på andra halvlek mellan Sävehof och Lugi.
Alex drog till sin pappa för ett tag sen så passar på att sammanfatta lördagen..

Dagen blev en heldag med Noel. Ut och promenera redan vid 9. Vandrade runt lite på stan, åt mat och busade oss. Mötte Alex, Berra och deras gulliga tjejkompis som var rätt sliten efter gårdagen, haha. Sen gick vi hem och städade, Noel med duschskrapan och hammare i högsta hugg. Sen dansade vi lite till Lady Gaga bland annat, Noel var givetvis iklädd mina smycken. Pappa kom och hämtade Noel vid strax efter halv 4. Då var det bara att börja göra sig i ordning och slänga i sig lite mat innan Sandra kom strax före 5.

Vi fixade klart oss, snacka lite och lyssnade på musik innan vi hoppade på bussen till Elins födelsedagsfirande. Var trevligt. Alla drog dock väldigt tidigt, vid 21 tiden för att komma in innan 22 så det skulle vara gratis. Jag och Sandra hade ingen lust med det så vi drog hem till mig igen. Dit kom födelsedagsbarnet Joss också:) Och självklart var Alex här med Kim och Sandra också.

Sen blev det krogen. Vi satt mest och pratade, blev inte alls mycket dans..kanske var bra för mina trötta ben efter all promenadande på dagen. Mamma kom en stund också för att hälsa, tvinga henne att bjuda på shot ;P Tack mamma! Vi drog hem innan det stängde och myste istället...eller ja, fick nästintill bära karln till sängen som somnat i soffan, haha! Det är fanimej tur att jag är så stark!

Idag har vi bara myst, sovit massor och kollat "En annan del av Köping" klipp. Tobbe är Alex stora idol.
Nu ska jag nog slänga ihop något att käka, känner att magen börjar återställa sig lite, har varit som en berg-och dalbana i ett dygn.


Malin, Samira, Sandra och jag hemma hos Elin.


Födelsedagsbarnet Joss var söt och glad hemma hos mig.


Alex hittade gamla skolkataloger att kika i.


..Sen tog han ett snyggt kort på mobilnörden och tönten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0