Blogg listad på Bloggtoppen.se

Budgetshopping


Idag har det varit en supermysig dag. Solen har varit framme och solbrillorna på! Drog en snabbsminkning (mascara, foundation och lite rouge) och trampa ner till stan och fixade med lite papper. Mötte sötnos en snabbis innan det blev shopping med Elin. Jag gjorde budgetfynd och blev endast 98 kronor fattigare efter en snygg tröja och en klänning på Gina. Hur bra som helst! Köpte alkohol för lördagens födelsedagsfirande av Elin - likör med smak av päronglass och vanilj, den måste bara vara supergod!

Sen ett snabbt stopp vid affären, hem och byta om och dra till Jenny för en liten promenad och solning :-)
Hoppas man fick lite färg så svettig som man blev.


Nu ska jag duscha och ha hårinpackning, fixa naglar och bryn - som varje torsdag ;-)
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Ida

åh va stolt jag är över dig ;) så lite smink! :D duktig flicka ;D (vet att du skrev så för att jag skulle se det, erkänn!) HAHA <3

2010-04-17 @ 00:27:46
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0