Blogg listad på Bloggtoppen.se

Boys,boys,boys...


Vad fan är manfolkets problem? Sen när blev "nej" ett "ja"? Vad är det med otillgänglighet som gör er helt galna?
Har sovit ungefär 4 timmar i natt. Massor av samtal, sms och en karl som inte kommer in i porten. Tacka gudarna för portkoden! Varför inser inte killar, förän man träffat någon annan, att man är värd att kämpa för?

Nåja, efter mina fjuttiga timmars oroliga sömn var det bara att gnugga ögongruset ur ögonen vid 8. Upp och göra sig i ordning och gick ut en promenad med Noel. Gick och väckte Simon, haha! Gav Noel lunch lite senare efter bus med Hampuz. Blöjbyte och ner i vagnen för promenad igen. Sen gick vi tre ner och mötte pappa och farmor på stan för lunch på Ming (ja två dagar på raken - börjar mina ögon bli snea?) proppade i oss mat och lite efterätt innan vi gick hem till mig och gav Noel lite påskpresenter. Fick en jättefin kanin och en snygg Kiss-tröja av mig och Simon, och av farmor fick han en fin tröja från PP :).

Sen åkte vi och handlade lite smågrejer på Ekängen, Noel åkte kundvagnsbil och hade skitkul!
Ikväll blir det bara mys, kommer slockna tidigt! Tvätta håret igen för att få ur överflödig färg och fixa naglar också. Bilder på mitt nya hår kommer i ett inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0