Blogg listad på Bloggtoppen.se

April, april..


De jobbiga dagarna är över, jag känner mig lite mindre förbannad på allt nu och paniken är halv försvunnen. Ekonomin kommer fortfarande bli tuff denna månad. Blir shoppingförbud tror jag bestämt.

Idag låg jag vaken ruggigt tidigt och funderade på om jag skulle sova ett tag till, med kläder på, ifall gubbarna bara låser upp dörren och knallar in när jag ligger i trosor i sängen och sussar. Var typ..nervös? Slutade med att jag gick upp och duscha. Vid 10 kommer en förvirrad gubbe, konstaterar att frysen är trasig (NEEEHE?) och säger att han återkommer på tisdag. Hm?

Gjorde mig i ordning och cykla ner till stan och mötte farmor för påskshopping till Noel och sen fick jag två hårfärger i påskpresent. Sen en lunch på Ming innan jag mötte upp tjejerna för resmöte på Waynes. Planerna är lite spruckna men hoppet finns kvar, och längtan!

Nu ska jag slänga i de svarta(!) hårfärgerna i skallen och vänta på att bror kommer från götebrg om 1 timme. Ikväll blir det handboll och tv-mys!



PS.GRATTIS ÄLSKADE MADDE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0