Blogg listad på Bloggtoppen.se

A kiss for a heart.


Sömnlös natt. Jävla skit. Jag var redan ledsen, för egentligen ingenting. Mer tårar. Vred och vände mig.
Ville ha sönder något, strypa någon. Gråta i någons famn. Varför egentligen? Är det jag som är känslig eller du som är en idiot. Kanske båda. Jag tycker om dig. Fan också.


Gick tillslut upp ur sängen vid 09:30, minns inte att jag sovit något. Rödsprängda ögon. Ful är jag idag. Ovärdig, utbytbar. Lätt att glömma. Jag gjorde mig fin, döljde mig själv. Pussades och skrattade med Noel, träffade farmor och åt lunch. Jag hade ingen matlust, åt ändå. Det är fult att peta i maten när någon bjuder. Lämnade Noel. Slängde in tvätt i maskinerna. Mina sängkläder som luktar dig. Blev förbannad, sparka på maskinen. Fick ont i tån, släppte en tår. Tog tag i mig själv, en klapp på kinden och med ett leende gick jag ut till bilen och åkte och handlade med mamma. Mer jävla tvätt.

Fan, var ledsen då. Kämpa för mig. Be om ursäkt. Jag hoppas det var värt det.


:.

Talk to me
Now what is going on?
I don't know what you're thinking
Just look at me and tell me what is wrong
It feels so like we're faking
Remember how we used to say "forever"
Then you had to go and throw it all away, oooh

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0