Blogg listad på Bloggtoppen.se

19:51


Lördagskvällen bjöd på festligheter med några av tjejerna här hemma hos mig. Har insett att jag har haft förfest varje helg sen jag flyttade in, tur att mina grannar inte verkar störas av det iallafall. Vi drack massor av alkohol, lyssnade på gamla godingar och spelade kort. Lulliga och glada gick vi sedan ner till Harrys och dansade gärnet, både på scenen och dansgolven. Tack tjejer!

När jag kom hem lyssnade jag på sorglig musik och tänkte på sötnos som befann sig i Flen.

Idag kom pappa och hämtade oss strax innan 3 för påskmat hemma hos dom. Massor av god mat blev det, bra bakfyllemat fasiken. Sen gick vi ut och blåste såpbubblor som Noel fått i påskpresent. Jag fick pengar och matchbiljett till morgondagens viktiga match och även ett par snygga kängor som varit Camillas. Hämtade hem ett par tavlor som ska upp också. Sen blev det tårta till efterrätt efter utevistelsen. Noel fick smaka en bit chokladgodis och fick tokspel när han inte fick mer och flaxa, grät och skratta på samma gång. Då kollar Elias storögt på oss andra och sa "oj, fick han sockerkick nu?" hahaha!

Nu blir de mys, Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0