Blogg listad på Bloggtoppen.se

Världsmästare i sovning


Det skulle jag lätt kunna bli! Det är redan onsdag pch vad har jag gjort hittils denna vecka - ingenting alls!
Jag sover och är i liggläge framför tv:n hela tiden, allmänt trött och blä. Har varit vaken i ett par timmar nu efter det enda (?) nyttiga jag kanske gör om dagarna, promenad med Hampuz. Jag är redan trött, sjukt. Imorgon blir det iallafall andra bullar, jobb. Skönt ändå att göra något och att skratta med tokfolket. Ser mindre fram emot en mils cykeltur för att ta mig till jobbet i mörkret på morgonen. Fan vad jag hatar det, varför måste det ligga så långt bort, mitt ute i ingenstans?

Sofie kom hem igår från Grekland. Kan inte minnas senast jag var en vecka ifrån henne..eller jo, när jag var hos mormor i Spanien i våras..men förutom det. Nu är hon iallafall hemma och jag ska få en present från resan ikväll :P Spännande!

Kollade på "Systrar i jeans" igår, tycker om den filmen. Sen somnade jag efter det. Sjukt. vad hände med nätter med CSI och Cold Case?:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0