Blogg listad på Bloggtoppen.se

The kind of pain i like


Idag när jag strosade runt själv på stan och skulle köpa present åt Carro (som tänker dra ifrån Sverige och fyller under tiden hon är borta) så var jag ju bara tvungen att köpa något åt mig själv. Det resulterade i inte mindre än 9 par "plupp"örhängen kan man väll kalla dom. På en platta alltså, ja ni förstår säkert. Fina färger! Brukar ju alltid tappa bort örhängen så är alltid bra att ha såna. Sen blev jag ju bara så förbannat sugen på att ha några nya hål i öronen, och så uttråkad som jag var tog jag tag i saken. Jag är nu 10 hål rikare i mina ömma, röda och värkande öron. Ursch det svider så mycket, bara efteråt, och i ett par dagar. Bara att härda ut! fint blev det iallafall :) Så nu har jag totalt 17 i öronen! :)

För övrigt så var Sofie här och åt tacos, nästan som en fredagsritual ;) Min andra halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0