Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tack!


Stort tack till er som kom och firade min födelsedag i efterskott i lördags.
Jag hade jättetrevligt och är supernöjd med mina presenter.

Strykjärn, hårblåst, toaborste (ha!), diskborste, disktrasor, sanning&konsekvensspelet, bakis-paketet,
presentkort, balonger och Tokio Hotels nya CD Humanoid, som släpps i oktober.

Jennie Nilsen
Sofie Karlsson
Amanda Ohlsson
Anna Lundin
Emma Pargelius
Ida Linde
Sofia Nordström
Frank Pettersson
Emma Andersson
Rickard Johansson
Jenny Nordberg
Jozephine Gimling
Catrin Warg + Sonny Säterkvist
Madeleine Lindberg
Sandra Höglund
Marlene Öjeholm
Caroline Isokääntä
Linda Lundqvist


Efter festen blev det utgång på Harrys. Efter de gatugäng med Frank och lyssnade på gamla låtar,
innan vi liftade hem och städade lite i lokalen. Vilken vän, ska hälpa till att städa men ligger raklång på golvet istället ;P Ha! Städat det sista idag också och lämnat tillbaka nyckeln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sassa, du kan ju inte stava mitt efternamn fel heller ;P

2009-09-07 @ 23:41:11
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0