Blogg listad på Bloggtoppen.se

Svenska pantade fruar istället för älskade CSI - inte okej!


Sjukdag 2. Sov iallafall bra i natt, sjuka drömmar..förbjudna drömmar. Bytt ut lite av det obehagliga illamåendet mot obehaglig kvinnovärk istället, otrevligt som fan! Jag har fortfarande ont i kroppen och fryser. Tog en långdusch för att tvätta ur tovburret som bildats på mitt huvud, blev skitillamående och fick sätta mig ner ett tag. Skumt?! Jag har ju inte ens någon feber, snopet som fan. Har iallafall bestämt mig för att jobba imorgon, får se om jag överlever det.

Åh, älskade Idol som förgyller mina kvällar. Blev dock aningen förvånad när bara 2 av de 5 killarna som sjöng igår gick vidare. Jag och Sandra har insett att Jon bara är en drygpropp som är skum. Jag tycker att Nicklas är förbannat söt i sin nya frilla, denna säsongs Johan Palm? - Nee kanske inte eftersom dryg-Jon tog en plats istället för han, charm-Eddie eller smör-Andreas som jag hellre hade sett gå vidare med cool-Calle! Får se hur det går för brudarna ikväll och vilka 4 utslagna som får bli wildcards?!

Jag sket i något som till och med förvånade mig själv, för något jag aldrig trodde jag skulle glo på. Jag valde bort mitt älskade CSI för..Svenska Hollywood fruar, whaaat!? Hade jag tillfällig hjärnsläpp? Anna Anka, vad ska man säga? IDIOT!!! Hotar sin stackars son för att han är blyg och inte ville ställa upp på att bli fotograferad?! Jag tycker det är helt okej med föräldrar som hjälper sina barn att bli modeller - då är man så stolt över sitt barns utseende, men då ska barnet vilja stå i centrum hela tiden och verkligen vilja bli fotograferad hela tiden när dom ser en kamera. Pantade blondinder, ursäkta, men är de så USA ser på svenska fruar, att dom representerar oss, så skäms jag. Och Maria, tjänar sina första egna pengar, eftersom hon och hennes man har ett system "han betalar allt, kanon!" - hon köper en överraskning för familjen, gulligt. Men vad köper den läppstiftsberoende människan? - ETT KYLSKÅP!? Jag menar, nog för att hon inte är van men, hallå? Hur glad blir man som barn när ens mamma köper ett kylskåp som överraskning!?

Robert Gustavsson: "Glöm inte att Anna Anka är gift till en Anka, innan var hon ju bara en dum gås."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0