Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stackars mig!


Ännu en helg är avklarad. I lördags var det som sagt lite tjejfest. Jag, Josse, Sandra, Linda och en nykter Jenny hade det trevligt med spel och annat. Jenny skjutsade ner oss till stan och hämtade upp Frankie på vägen, som lyckats blivit dissad av sina killkompisar, haha! In på Harrys. Tiden flög iväg och helt plötsligt var det stängning. Ingen av mig och Frankie var slitna än, vad gör man då? Vi man åker lite busstaxi, bara för att liksom..sen ställer man till med efterfest! Var hur länge sen som helst jag efterfestade, det är kul! Men sliten som fan kom jag hem vid 10 snåret och sov bort hela dagen. Vaknade vid 18, ont i kroppen och fryser..Och när jag ska sova kom det obehagliga illamåendet tillbaka..fy fan! Låg bara och vände och vred mig för att hitta "en bra ställning" där jag inte mådde så illa. Vaknade hela tiden, varannan gång svettandes och varannan kall som en isbit. Så blev att sjukskriva sig idag, bu! Såg bara pengarna spolas ner i en toalett framför mig när jag la mig igen. Skit också!


Och såhär snygg var jag i söndags morse 05.36 på Frankies toa, yey!



Kommentarer
Postat av: ....................

Fy fan så du ser ut!! ÄKLIG

2009-09-29 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0