Blogg listad på Bloggtoppen.se

Om man vill vara någorlunda fin...


Frågan är varför i hela helsike jag känner mig så sjuukt stressad? Slängde i mig en soppa som om gästerna skulle traska i vilken sekund som helst. Och det är inte riktigt så, det är 5 ½ timme kvar för i helvete!
Men sån är jag, ska ta en hel dag på mig att fixas inför fest, välja kläder osv.. och nu när man har en lokal att fixa till och dona i också önskar man att man vore lite mer..snabbfixad? Men jag har ett nytt motto "Om man vill vara någorlunda fin, så får det ta lite tid!". Har iallafall skrivit ner en lista på de sista sakerna jag ska ta med till lokalen.
Ska väll börja fixa lite nu. Jag vet att det kommer bli som vanligt, jag börjar smått alldeles för tidigt, och segar och segar..så jag tillslut får stressa ihjäl mig på slutet. Ganska osmart, jag vet. Jag är hopplös!
Jag hoppas iallafall att det kommer bli en bra kväll och mina gäster ska trivas!

Puss på er!


en osminkad, nyvaken tönt! ye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0