Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nobody puts baby in a corner


Igår kväll var det grillning hemma hos pappa som gällde. Efter att Noel slocknat blev det Idol, Smallville och Dirty Dancing. Mys! Nu är pappa och Noel nere i Göteborg hos Simon. Undrar hur de ska gå, önskar pappa all lycka till.
Jag skulle egentligen följt med, men passar på att umgås med Jennie denna helg istället :) Noel har fått en jättefin tröja av farmor, med en spelarbild av Simon på och texten "RIK supporter"- as söt, haha!

Idag har jag och Jennie varit på stan för diverse ärenden. Jag hade bestämt att jag skulle hitta en outfit till ikväll, bestämd som jag är så gav jag inte upp..slutade med en kjol bara dock. Skit också! In och handla kvällens alkohol också, bra bra. En Zhara dök upp bakom en hylla och tjoa, sen bara försvann?! :/ Knepigt!
Ska återigen ge mig på en ny vinsort att testa mina smaklökar på, hoppas den är god. Förpackningen var iallafall fin. :) Ne nu ska vi fundilera ut hur vi ska sysselsätta oss ikväll. Have a nice day fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0