Blogg listad på Bloggtoppen.se

Keep on rockin'


Har inte haft tid, ork eller lust att skriva på ett par dagar.. Var på halvdåligt humör efter helgen, har inte gjort mycket att skriva om osv. Men i onsdags var jag iallafall på möte, vilket gjorde mig på bra humör. Gick skitbra, precis vad jag hoppades på! Igår jobbade jag 07.15-15.45, jag hade tydligen fått förlängt kontrakt på jobbet, ser man på! :) Jobbade på en ny avdelning med Sara och Anna, klockren dag! Men sjukt jobbig och stressande i slutet. Men kul hade vi!

Sara: Vad är du utbildad som?
Jag: Barnskötare
Sara: Porrskötare? Jaha.

Idag har jag, Noel och pappa flängt runt hela stan för att inhandla grejer till morgondagen. 5 ställen tror jag vi besökte, haha. Stackars Noel! Men vi hittade det vi skulle ha och jag blev av med min systemet-oskuld också för jag passade på att köpa spriten till festen och dricka till mig själv också! Nu blir de Top Model innan jag ska städa lite, och kanske gå till lokalen och fixa lite också.



fina trötta unge


du var så duktig idag, puss lilla älskling. jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0