Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag börjar bli bra på detta


Hej!
Igår var det fest, som 90% av mina lördagar består av. De andra 10% går åt att vara bakfull. Och på tal om just bakfylla, nästan obefintlig idag också. Jag börjar bli riktigt bra på att undvika det alltså. Och inte äter jag fyllemat eller dricker mängder med vatten på natten heller, jag är bra helt enkelt. Kan också vara för att jag inte röker som en borstbindare nu heller, haha.

Jennie kom som sagt efter att hon hade varit på bio, vid 8. Innan det satt jag och sörpla i mig alkhol framför dataskärmen, inte så peppande direkt. Men när hon kom började babblet och likaså humöret gå upp. Emma kom efter ett tag. Och även Frankie, som blivit övergiven av sina egna kompisar, så nu börjar han sno mina. Typiskt killar! Ne skämt å sido. Vi drack lite, lyssnade på musik och drog sedan tidigt, vid halv 11 typ. Vi gick till O'learys först som det var bestämt och drack lite och kolla fotboll innan vi slirade iväg till Harrys och schlagerbaren. Ye!
Jennie och Emma svek oss för kebaben så jag och Frankie intog dansgolvet själva innan vi vid stängning gjorde ett tappert försök var till att köra hem oss på cykeln, inte bra! Och du gjorde det, (stackars GB-gubben!) nu är du nästan lika cool som jag!


Här antastar Frankie stackars GB-gubben, men det var inte det värsta
han utsatte allas våran färgglada älskade plastclown. =/


Kommentarer
Postat av: F

Stackars GB-gubben. :'(

2009-09-20 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0