Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's time to vote!


Snart är det dags för musikfesten MTV Europe Music Awards. Den 5 november smäller det och redan nu kan du hjälpa dina favorit artister att komma ett steg närmare priserna på http://ema.mtv.co.uk/vote - In och rösta nu, du kan även rösta flera gånger!

Såhär valde jag att lägga mina röster detta år:

Best Song: Kings of Leon - Use Somebody
-Älskar deras sound, texterna och sångarens rispiga röst.

Best Live Act: Kings Of Leon
- Som ovanstående.

Best Group: Tokio Hotel
- Ingen kommentar behövs kanske? Älska, älska och älska!

Best New Act: Taylor Swift
- Söta lilla hjärtekrossade flicka. Hon har varit tillsammans med
Joe Jonas, bara det förtjänar ett pris. Och bra låttexter fick hon ut av uppbrottet också!



Best Female: Lady Gaga
- Hatar hennes fula klädstil, vill tydligen visa upp sitt skrev så fort hon får chansen.
Moppen till frilla är inte heller en hit. Hon blir dock redigerad snygg på sina videos, lureri!
Trots att jag inte gillar henne, kan jag inte låta bli att digga hennes låtar.


Best Male: Kanye West
- Inte min musikkategori, men han är talangfull och verkar ödemjuk.

Best Urban: Kanye West
- Som ovanstående.

Best Rock: Linkin Park
- Minns inte den tiden då Linkin Park inte leverade låtar som dunka sig rakt in i hjärtat med klockren musik och
texter som man alltid kan relatera till, på något sätt.


Best Alternative: Paramore
- Om jag fick välja, vore jag Haley. Vilken brud alltså! Avundsjukan är stor, hon är söt och har en förbaskat bra röst och grabbarna gör bra musik till klockrena texter!

Best Video: Britney Spears - Circus
- Hon hänger fortfarande i allas våran Brittan. Och då och då förvånas man över att hon faktiskt är bättre nuförtiden, efter allt skit, än hon var som en nyfödd stjärna på 90-talet.

Best Push Artist: Metro Station
- Fan vad glad jag blir att dom är nominerade. Dom har ett totalt unikt sound som gör att dessa rocklåtar också funkar fint på dansgolvet. Finns väll ingen människa som undgått att höra deras hit Shake it?

Best World Stage Performance: Linkin Park
- Som ovanstående.




Favoriterna inför EMA galan den 5 november, dom ska även uppträda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0