Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im humand you know.


"En sån tjej som dig ska inte behöva säga något eller göra något speciellt för att få höra något av det jag har sagt...Du ska få ett sånt ord per minut som genomsnittlighastigehet. Jag kan fan inte fatta att du är singel en enda dag då en så vacker tjej som dig ska vara som prinsessor....Och sitta på sin kungliga soffa och ha framför sig de vackraste killarna som finns att ha...och var o en av dom ska göra sitt bästa för att bevisa för dig att just han är  den perfekta för dig... men du väljer den som DU tycker är perfekt och som du har drömt om sen barndomen...låter som en osann saga...men din skönhet är minst lika osann..de finns inget vackrare."

:)

Ne, i vanliga fall vid denna tid en lördag hade jag varit i full gång med att prova kläder, svära åt att jag är stressad och snart vara på väg till förfesten. Vad gör jag? Jag har fortfarande träningskläder, håret står åt alla håll och jag har precis dammsugit hela lägenheten. Ska städa badrummet också. Anledningen till detta är skitenkel. Jag är ensam. Mina två kompanjoner för kvällen ska iväg på bio, så Jennie kommer inte hit förän 8-tiden och Emma ännu senare. Därför är jag totalt ostressad, ofixad och kommer få börja dricka i min ensamhet. SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0