Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hur fan äter man nachos?


Idag vaknade jag vid 7, tokpigg..inte direkt vanligt för att vara världens morgontröttaste människa.
Tvingade mig själv att somna om iallafall och gick upp vid 10 istället. Då var jag skittrött, haha.
Gjorde mig iordning och åkte ner och mötte farmor på stan. Fixade lite ärenden och tog en lunch på 21an.
Lärde farmor att äta nachos efter att hon tagit gaffel OCH kniv och trott att det var okej, haha..Hon såg så vilsen ut när hon envisades med att skära i nachosen och dom sprack. Kladdigt men supergott var resultatet efter att vi proppat i oss varsin tallrik.

Inhandlade lite nödvändigt som Neutrogena Daily Scrub (hoppas på att den är bra!), nytt svart nagerlack, nässpray till min dumma envisa näsa, 2 par örhängen..Kommer jag någonsin hem utan ett par? och lite smink.
Vi tog även en runda inne på systemet och jag inhandlade en flaska fruktvin som jag tror kommer vara skitgott med smak av äpple, päron och banan + några cider. Nu blir de top model! =)


Massa smaskens! 21ans nachotallrik är helt oslagbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0