Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fredagsfix


Idag är det fredag och hela min värld snurrar, yrseln är tillbaka. Fuck! Kom igår efter jobbet, hoppas det inte blir något allvarligt av det denna gång och att det går bort fort för på måndag är det full fart på jobbet igen. Men innan det är det helg! Idag har jag spenderat dagen med pappa, farmor och Noel :) Vi har varit på Ming och käkat, Noel gillar kinamat! Och sen shoppade vi lite. Noel är ett par jeans och en mössa rikare. Jag fick eyeliner och läppstift av farmor och köpte hårfärg och slinghätta till mig själv. Var på systemet och inhandlade helgens gottigheter, farmor provade på cider, tror med all säkerhet att hon lär gilla det. "men vad bra, då kan man ha de när man kollar på tv!" Sen blev det en tur till apoteket och hämta ut min medicin och sen hem.

Nu ska jag nog ta tag i hårfärgandet. Gissa vilken färg det blir denna gång?
Jag har haft 5 olika färger i håret på ett år, jag gillar variation och förändring! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0