Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagen före-fix


Jag är trött. Ingen ovanlighet. Blir en lugn fredag, ladda. Jag har städat och varit i lokalen och möblerat om och ställt ner lite saker inför morgondagens försenade födelsedagsfest för mig :) Jag längtar, samtidigt som jag är nervös för att det inte ska bli kul, eller jag kommer ha kul, men att gästerna inte tycker det. Nåja! Det får bära eller brista, jag har gjort det jag kunnat iallafall.

Jag sitter nu med jordgubbshårinpackning i håret, har fixat mina naglar och ska göra ögonbrynen efter ursköljning. Kommer vara före-dagen-fixad lagom till filmen början, "Brokeback mountain" Åh, Heath! Kommer med all säkerhet fälla en tår för den läckerbiten. Efter de blir de nog sova. Puss!


Kommentarer
Postat av: sandra

klart det blir kul gumman=)

2009-09-05 @ 09:46:26
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0