Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vad finns det i min godispåse?


Sköna, ofixade, rastlösa, lugna lördag..Fan vad ovant det känns. Här sitter jag i en myxdress som en 14 åring med utegångsförbud eller något i den stilen, det känns inte som jag. Minns inte riktigt när jag hade en sån lugn helg senast? Det som ploppar upp är nyår, och då var jag jättedålig. Är denna brist på festsug ett tecken på att jag ska bli riktigt sjuk? Eller håller jag kanske på att komma in i ett lugnare liv? Hm..

Har iallafall bjudit mamma på morotskaka, och tog mitt goda nya the till de, muums! Sen lagade vi tacos, kollade på Champions Leauge handbollen, fixade Facebook till tanten och nu är det fotboll på. Blir CSI sen och två filmer.
Ser redan fram emot att vakna upp och må bra (?) imorgon och inte vara bakis, men måste erkänna att det är lite torrt i min annars så alkoholsmorda hals, och min kropp är rastlös..ingen dans idag? Men men, laddar inför nästa helg.

Låg och funderade i soffan nyss med en godisbit i munnen, vilket är lite ovanligt eftersom jag inte är en godismänniska alls. Och jag började fundera på alla rykten man hörde om vad godis var gjort av när man var liten.
Ni vet? Som att Zoo-godisarna var gjorda av löss och geléhallon av koögon tex..Var det rykten eller var det sant?!
Som sagt..godis är inte riktigt min melodi..får massa hemska bilder framför mig nu..Blä.


Fröknarna A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0