Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stars


Sitter här med ett glas vin i handen och slappnar av efter en jobbdag, förvisso en helt sjukt rolig dag men är ändå sliten. Vad vi har skrattat! Lyckades få Ellinor att gråta i matsalen, samtliga på gympan och garva..Ja, jag är ett skämt.

Ledaren: -"Och sen hänger ni med armarna ner mot golvet"
Jag: "Det är snart inte de enda som dinglar mot golvet om vi ska stå såhär länge"

Såg sötnos rätt många gånger, blev såklart alldeles fånig som vanligt. Pinsamt! Haha. Han är så fin.
När han höll upp dörren åt mig flinade jag så hårt att jag trodde gaddarna skulle trilla ut!
Saknade dock dom andra tjejerna, men jag Ellinor och Anna hade det rätt bra ändå ;)

Efter jobbet åkte jag och Charlie till Blue Lotus, skulle kolla med Andreas hur han skissat upp mina nya tatueringar. Han var dock ledig men får fixa det innan gaddningen istället. SNAAAART! <3
Sen ner till systemet och inhandla gottigheter. Nu ska jag fixa mig och möta tjejerna på stan för en mysig middag!<3

T.

/ Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0