Blogg listad på Bloggtoppen.se

Smaken är som baken?


Sitter och glor på alla repriser från veckans Idol avsnitt..Mina favoriter är fortfarande mina favoriter, nyss sjöng Nicklas..Den var ännu bättre nu!

Nicklas
Erik
Tove
Calle
Rabih
Mariette

Där har ni mina favoriter! =) Jag har smittats lite av Calle-sjukan av Sandra tror jag. Hade ett samtal med pappa om mina favoriter, och när Nicklas kom på tal..

Jag: och Nicklas också, han är så söt
Pappa: Va? men..han ser ju ut som dom i Hanson typ

Min pappa har noll koll på min killsmak ibland. Jag har tre "kategorier" som det brukar handla om.
-Pojkbandslooken med långt hår och flicksöt. tex. Nicklas Hocker, Taylor Hanson & Jesse McCartney.
- Utlänska looken med sexig utstrålning. tex. Rabih Jaber, Jojo Bojanowski & Rafael Edholm.
- Rockkillen med piercingar och tatueringar. SEXIGT! tex. Bill Kaulitz, Jared Leto & Jakob Widén.



Pojkbandslooken: Taylor Hanson


Utländskalooken: Jojo Bojanowski


Rocklooken: Jabok Widén


( Nu är det ju givetvis så att alla inte hamnar i någon av de tre kategorierna, det är det som sagt som det är vanligast att jag gillar. Men nån gång då och då kommer det någon utanför dessa och får mig att smälta! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0