Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rette mich


Igår var jag hemma hos pappa. Handlade som vanligt, haha..sen laga mat och kolla Idol. Lite lek med Noel hann vi också med innan det var tänkt att han skulle sova, inte ville han det..det var ju Idol :P Så han skuttade runt i sin för stora pyjamas, och klappade händerna när Nicklas sjöng..jag blev glad! :D Värsta pusshumöret var han också på, så fick massor med pussar..han stod till och med och pussa mig på benet med en riktigt smack när jag stod och gjorde sallad, haha sötnos! Tog lite nya kort igår när han busade, men min kabel är glapp eller något så får inte in bilderna på datorn :(

Jag blev skitnöjd med gårdagen på Idol iallafall, precis som jag ville. Nicklas in och Jon ut, wooh!
Kan Nicklas bli denna årets Johan Palm? Fast sötare och bättre?


Idag har jag iallafall varit uppe tidigt och varit iväg på en grej 11.30, får se hur det blir med detta nu! Hoppas:)
Sen åkte vi och handlade lite. Nu är jag hemma igen och lyssnar på älskade Tokio Hotel!

Vad händer ikväll? Ska iallafall inte gå på Limp's avskedsfest på Nybron. Så får hitta någon att mysa med ikväll istället kanske, är faktiskt inte festsugen!? Sjukt för att vara jag. Men känner mig inte på topp, magjävel.



Bokläsning i badet för några veckor sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0