Blogg listad på Bloggtoppen.se

Någon som förstår mitt sjuka beroende.


Fortfarande snuvig som satan, men det är jag ju alltid iallafall, tur att det finns nässpray. Hur skulle jag annars överleva? Såg på Roast på Berns i måndags, visade sig att huvudpersonen Sofia Wistam också är beroende - se där! Jag vet hur du känner dig.

Har jag inte jobbat på exakt en vecka idag då. Inte bra för plånboken, och är rätt rastlös. Har städat och fixat garderoben idag iallafall, fint blev det. Ska möta pappa om ett par timmar på stationen, ikväll blir de Idol. Det kommer dock inte alls vara desamma utan Nicklas..fuck, fuck, fuck! Ne dags för snytning och varmdusch!

Puss!


Titt-ut, älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0