Blogg listad på Bloggtoppen.se

my water-heaven


YIHA! Bästa duschen någonsin tror jag. Låter kanske överdrivet men jag känner mig så ren och fräsh nu.
Mitt svintoäckliga burr är historia! Fick dock duscha rätt kallt för att limmet inte skulle "smälta".
Nu ska jag blåsa håret torrt, kall blåsa, eftersom håret inte får vara fuktigt länge. Mycket krångligt detta!
JAG ÄR FRIIII!!!

Funderar också på hur i helskotta jag ska överleva helgen utan Frankie (?). Allvarligt orolig.
Han är alltid där och ser till så inget händer, motar bort slemmiga typer osv. Och om jag gör knäppa saker, gör han dom med mig. Och om det går illa, tar han hand om mig. Vad ska jag nu ta mig till när han är hemma i dumma Gävle i helgen? PANIK. Har dock fått order av både han och farmor att ha hjälm i helgen om jag ska festa. Är det dumt att ens fundera på det? Haha. Inte så snyggt, men tryggt iallafall! Kom hem fan så jag kan leva!


Idol snart, wooohooo. ä-l-s-k-a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0