Blogg listad på Bloggtoppen.se

Man mår som man förtjänar?


Min fantastiska helg slutade inte så fantastiskt, så sjukt frustrerande. Nåja..Till godheterna först.
Började med förfest hos Fia och Putte, skitkul som alltid när vi är där. Härligt folk, lekar och skratt.
Ner mot O'Learys och dansade runt bland småttingarna, borde fan följt med Tine till Harrys kände jag.
Men vi hade rätt kul ändå, men mina krafter tog slut och feber smög sig på så blev mest sittandes på slutet.
Trodde jag..Till virvelvinden Linda drog runt mig överallt, vart fick hon all energi ifrån? Jag flög runt som en vante hand i hans efter henne. Skitlång kö till jackorna, jag fick panik och drog mig ur den så Linda fick ta min bricka. Sen gick vi ut i regnet en stund innan det blev hemgång. Skitkul förfest - mindre kul utgång, men underbart sällskap!

Igår låg jag bara och mådde piss. Bakfull och feber, så jävla omysigt! Och jag visste att jag skulle upp skapligt idag och att jag bara var tvungen att vara feberfri. Jag lyckades med de, men inte mådde jag helt bra. Men har iallafall varit hos Andreas så han gjort mina nya tatueringar, jättenöjd är jag att dom är gjorda nu.
"Snart har du ett helt lexikon på kroppen!" haha. (Bilder kommer sen) Hem och halvdö i soffan. Här ska bara vilas med en dag i soffan.

Så glad för din skull gumman <3



Johanna och Linda. (Valborg-09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0