Blogg listad på Bloggtoppen.se

må-må-mååndag


Denna dagen gick snabbt. Trots att jag trodde det var ett sjukt skämt när klockan ringde 04.30, jag hade ju precis somnat kändes det som. Hur jobbigt som helst, gnugg av osynligt äckelgrus i ögonen. Höll på att somna på bussen till jobbet. Men jobbdagen gled på bra och hade sjukt roligt som vanligt, Elin kallar mig dubbeltutte..förstår inte varför?! Haha. Lunchen var ändå bäst, klockrent grabbar. Förvånad att jag fick i mig någon mat mellan garven. Anders avslöjade sin dröm om att han ville bli Svensk Hollywood fru han också, fiffig som jag är kom jag på hans nya namn: Anders Anka. Han blev lite retad ett tag innan han utbrast "men låt mig få vilja vara Hollywood fru, jag är Anders Anka"..Resten av sällskapet lämnade den drömmande mannen vid bordet.

Ni förgyller mina dagar!

Färjan, CSI, Roast på Berns, mer CSI och Cold Case om jag orkar =) Imorgon blir det leka i lekparken med Noel.

Sötnos!
Finärdu.
Puss / Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0