Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lördag, äntligen!


Jag säger bara: ERIK GRÖNWALL.
Det säger allt. Bäst, bäst, bäst!  Och äntligen åkte rätt ut. Nu är det Camilla som ska åka näst!
Resten tycker jag om :) Tove är hur cool som helst. Och alla borde skaffa Nicklas frilla, killar alltså!

Idag var jag uppe skapligt. Ut på promenad. Sen mötte pappa på stan och tog en fika med han och Noel, eller jag drack latte, mumma mums! Hittade även en till jacka åt Noel, finfin var den på honom. Och pappa hittade lite till sin andra halva, Camilla. Noel var charmig som vanligt och fick en fin ballong som han slog oss med, haha. Och sprang i affärer och sa "titt ut", haha. Finaste som finns! Och pussar bjöd han också på. Tog några kort får se när jag får in dom.

Nu kanske man ska börja fixa sig, festa ikväll. ä-n-t-l-i-g-e-n!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0