Blogg listad på Bloggtoppen.se

Längtar


Åh. Idag mår jag ganska så bra! Har varit lite depp på sistonne som många kanske förstått. Men ibland kommer dagarna när det känns lättare att andas. Idag är en sån dag. Jag har en underbar helg att se fram emot.
Imorgon blir de först jobb, mina raringar är saknade och min lilla crush. Pirr i magen! Efter de blir det förhoppningsvis ner till stan och systemet så det är gjort. På kvällen blir de middag på Bamboo med tjejerna, kärlek. Är så glad att vi försöker samla ihop oss, när alla har fullt upp med sina egna liv. Missar dock Idol, men det får jag leva med. På lördag blir det fest med tjejerna. Jag kommer ha en kanonhelg iallafall! :)


Nyår 07/08


Middag, sommaren- 06.



Kärlek! - januari-09



september -09.

Våren -05.


Sommaren 09.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0