Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag har det rätt bra ibland


Detta (bilden) var skjortan jag köpte igår på Tuna Park åt Noel, han tyckte mest att själva kartongen han fick den i var underhållande, men snygg kommer han vara i den. Och fick pussar, min sötnos. Sen lekte vi lite "titt ut" och busade runt innan det var dags för pyjamas, välling och tandborstning. Sen slocknade han. Och då passade jag på att tvinga pappa att titta på Plastikkirurgerna, Desperete Housewifes och Christine OCH fick massage ;P


Pappa: Vill du ha någon godisbit?
Jag: Nej, det är bra.
Pappa: Bra sagt, jag borde ju egentligen inte heller ta.

(några godisbitar senare..)
Pappa: Vill du ha glass?
Jag: Nej, vad är det med dig egentligen?
Pappa: Jag vet inte, blir såhär ibland. Man kan ju tro att jag är gravid eller ska ha mens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0