Blogg listad på Bloggtoppen.se

i miss it


Kollar på Top Model nu. Fixad och klar, när det är slut ska jag ta en promenad bort till Dennis och hämta min cykel. Ska möta pappa på stationen vid 18. Ikväll är det myskväll där som gäller med Noel och Idol kväll=) Mysigt.

Undra vilka wildcarden blir?
Favoriterna bland dom klara är iallafall: Erik, Rabih, Tove och Calle=)

Vad händer imorgon igentligen? Limp har sin avskedsfest, men vet inte.. Känner mig lite småhängig, eller är det bara för att jag inte har några planer? Vem vet, får väll se om något dyker upp för mig. Annars får det väll bli en lugn helg.

Saknar tjejerna jättemycket.
:'(


Kommentarer
Postat av: Sofie

fan vad söt han är:)

2009-10-02 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0