Blogg listad på Bloggtoppen.se

Humanoid


Hej onsdag!=) Veckan har gått rätt snabbt. Jobbat i femhundrakilometer i timmen känns det som, sjukt slut i benen är jag. =( Och sen placerade dom mig lite tokigt idag tycker jag, hoppas det bli bättre imorgon!
Inge roliga på samma avdelning, väldigt lite spaneri..nej, ursch idag var det allmänt tråkigt. Förutom rasterna såklart haha! Efter jobbet cyklade jag och Sofie till Tuna Park..hämtade ut min nya skiva, Tokio Hotel's nya Humanoid som jag ska lyssna på strax. Inhandlade även en stor mysig halsduk och en härlig mössa :)
Hem hit till moi och kollade "unga mödrar" och andra halvleken på champions leauge :)

Nu ska jag ta en lång varm dusch, sätta på skivan och njuta!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0